Punjar sobre la imatge per descarregar-se el programa en pdf. CONCURSOS 2009 | DIA | 13 HORES | 19 HORES | 23.45 HORES |
|---|
| Diumenge 17 | | | 1a. FASE ASPIRANTS A LA PROVA Pedro Peris (El Puig) Hnos Pons (Algar de Palància) DESENCAIXONADA 5 BOUS BRAUS 5 Mª Antonia de la Serna Buitrago de Lozoya (Madrid) | | Dilluns 18 | Prova i Entrada Carlos Doménech (Teulada) | Vaquetes El Puntal | GRAN CONCURS DE RETALLADORS i bou embolat | | Dimarts 19 | Prova i Entrada Fernando Machancoses (Xest) | Vaquetes i Simulacre de mort de dos jònecs per José Fco Picó (de Torís) | 2a. FASE ASPIRANTS A LA PROVA Hnos Orero Lecris (Barraques) Ganadería Vitoras (Toras) a continuació Exhibició del bou Tinajero, d’El Puntal i bou embolat brau | | Dimecres 20 | Prova i Entrada Ramaderia Doménech (Almenara) Desencaixonada d’un bou brau de Mª Antonia de la Serna | Vaquetes Ramaderia Doménech | CONCURS DE VAQUES Fdo Machancoses Paiportero J Vte Machancoses José Ortega | | Dijous 21 | Prova i Entrada El Paiportero (Ondara) | Vaquetes El Paiportero | CONCURS D’EMBOLADORS amb les colles següents: Colla d’Amposta (Tarragona) Colla de Juanon (Torís) Colla La Vall (Vall d’Uixó) Colla de Ximo i Xato (Puçol) En finalitzar, s’embolarà un bou brau a la plaça de l’Església | | Divendres 22 | Prova i Entrada El Puntal (Montserrat) Desencaixonada d’un bou patrocinat per la penya Tot al Bou | Vaquetes Carlos Doménech | GRAN CONCURS D’ANELLES amb vaques dels Germans Benavent a continuació exhibició d’esquivaments i actuació del “hombre hierba” i bou embolat per la colla d’emboladors locals. En finalitzar, s’embolarà a la plaça de l’Església, el bou de la penya Tot al Bou | | Dissabte 23 | Prova i Entrada J Vte Machancoses (Picassent) | Vaquetes i classes pràctiques per l’Escola de Tauromàquia de València | GRAN CONCURS DE BOUS DE CORRAL J Vte Machancoses Carlos Doménech La Paloma Ramaderia Doménech Fdo Machancoses Germans Benavent | | Diumenge 24 | Prova i Entrada Germans Benavent (Quatretonda) | Vaquetes i classes pràctiques per l’Escola de Tauromàquia de València | CONCURS JÓVENS PROMESES DEL RETALL amb ramat de José Ortega, origen Arriazu bou embolat brau | | Dilluns 25 | Prova i Entrada ramaderia classificada en la final d’aspirants | Vaquetes Fernando Machancoses | Exhibició d’esquivaments i acrobàcies de l’Arte Valenciano amb vaques d’Àngel Roser i bou embolat brau En finalitzar, s’embolarà un bou brau a la plaça de l’Església | | Dimarts 26 | Prova i Entrada La Paloma (Xaló) | Vaquetes i classes pràctiques per l’Escola de Tauromàquia de València | |
DIMECRES 20 a les 8 hores, TRIA DE RAMAT DIJOUS 21 i DIUMENGE 24, a les 8 hores, BOU AMB CORDA Preu de les localitats en taquilla: Vesprada: entrada general 1,50 euros Nit: xiquets i jubilats 5 euros, majors 7 euros
L’acte de la prova es retransmetrà per la televisió local BASES DEL CONCURS DE FOTOGRAFIA DE LA SETMANA TAURINA 2009 Podrà participar en aquest Concurs qualsevol persona aficionada o professional del món de la fotografia. - El format fotogràfic serà d’unes dimensions màximes de 30 x 40 cm, i cada obra deurà presentar-se enquadrada en cartolina blanca de 40 x 50 cm. En el revers d’aquesta ha de figurar el títol de la imatge.
- Cada concursant podrà presentar fins a un màxim de tres fotografies.
- El tema exclusiu de les obres serà la Fira Taurina de Montserrat 2009. Totes les instantànies que opten a aquest concurs hauran d’haver-se fet durant aquest any, en el municipi de Montserrat, i durant la seua fira taurina, del 18 al 26 d’agost.
- Les fotografies presentades no podran haver sigut premiades en altres concursos.
- El termini d’admissió de les obres comença el dia 1 d’octubre i acaba el 30 d’octubre de 2009.
- Les fotografies s’adreçaran o es presentaran a:
Ajuntament de Montserrat Plaça de l’Església, 1 46192 Montserrat (València)
- Junt a cada obra s’adjuntarà un sobre tancat. En la part davantera del sobre haurà de constar el títol de la fotografia i la categoria a la qual opta. Dins hauran de figurar les dades següents: nom i cognoms de l’autor/a, adreça completa, telèfon de contacte, data i lloc, descripció del seu contingut (màxim 5 línies) i característiques fotogràfiques de la imatge.
- El jurat estarà composat per la Sra. Alcaldessa de l’Ajuntament de Montserrat, o regidor en qui delegue, el/la tècnic/a o gestor/a cultural, representants de la Comissió Taurina, i un professional o aficionat competent del món de la fotografia.
- La resolució del jurat, que serà inapel•lable, es donarà a conéixer abans de finalitzar l’any 2009. El trofeu es lliurarà al premiat en l’acte de la presentació taurina, que tots els anys, aproximadament, es fa pel mes de juny.
- Amb totes les obres presentades es durà a terme una exposició, a la Casa de la Cultura, durant el mes de juny de 2010, coincidint amb l’acte de presentació. L’organització es reserva el dret, si escau, de determinar les fotografies que formaran part de la mostra.
- La fotografia premiada passarà a ser propietat municipal i l’Ajuntament disposarà lliurement d’ella. Les fotografies no premiades podran ser tornades, previ requeriment dels seus propietaris, després de l’acte de l’exposició pública.
- El premi relacionalt amb aquest concurs serà el TROFEU A LA MILLOR FOTOGRAFIA DE LA FIRA TAURINA, a la millor instantània relacionada amb qualsevol situació produïda durant la fira taurina de Montserrat, en qualsevol dels seus matisos. Consistirà en el lliurament de un trofeu i un premi en metàl•lic de 200 euros, per al primer premi, 100 euros per al segon, i 60 euros per al tercer.
- El jurat tindrà en compte en la valoració de les obres la qualitat artística del material, l'impacte que produeixen i l'expressió o missatge que transmeten. A juí del jurat podrà declarar-se desert el concurs si les fotografies presentades no reuneixen suficientment algun dels requisits.
- La interpretació d'aquestes bases o qualsevol aspecte no previst en elles és competència exclusiva del Jurat.
|